РЕЗУЛЬТАТИ

ПЛАН ПЕРЕВІРОК

ЯК ПЕРЕВІРЯЄМО

Нова кампанія “Доброго знака” – “Без шкідливих продуктів»

0 0

У травні 2016 в ефір телеканалів групи StarLightMedia – СТБ, Новий канал, ICTV, QTV вийшла серія інформаційних роликів національної системи контролю якості «Добрий знак». Вона отримала назву «Без шкідливих продуктів». Задумка в тому, щоб розповісти споживачеві, на які шкідливі елементи перевіряється та чи інша категорія продуктів.

Креативний директор проектів телеканалу СТБ «Все буде добре», «Все буде смачно» і «Добрий знак» Дмитро Кицай: «Основна мета категорійних роликів – інформування покупців про те, що значить відмітка« Добрий знак »на продукті. Ролики розповідають про критерії перевірки конкретного продукту, на якому стоїть «Добрий знак». Ми повідомляємо покупцеві, що, дивіться, в цій категорії вже є продукти з «Добрим знаком», ми їх перевірили в акредитованих європейських лабораторіях на відсутність шкідливих компонентів ».

Наприклад, молоко перевірялося в лабораторії по 27 показникам якості і безпеки, це в цілому більше 200 компонентів, мінеральна вода – пройшла перевірку по 35 показникам (більше 700 компонентів), а морозиво – 19 показників і в цілому більше 230 компонентів.

«У категорійних роликах ми спеціально називаємо не всі, а тільки самі шкідливі компоненти з точки зору звичайного покупця. Так, ми повідомляємо, що молоко з «Добрим знаком» пройшло перевірку на відсутність гормонів: діетилстільбестрола, естрадіолу-17β і антибіотиків тетрациклінової групи ».

Ролики кампанії «Без шкідливих речовин» зроблені в категоріях «молоко», «морозиво», «мінеральна вода», «йогурт».

Друга мета проекту -додатково на полицях магазинів виділити продукти, які успішно пройшли незалежну перевірку в європейських лабораторіях. Адже місія проекту – заохочувати вітчизняних виробників, які створюють якісний і безпечний продукт. Причому, заохочувати матеріально, впливаючи на зростання продажів.

«Хочу нагадати, що поки« Добрий знак »присутній на упаковці продукту, ми поділяємо з виробником відповідальність за якість і безпеку цього продукту, а значить, самі повинні бути впевнені в продукті. Саме тому ми проводимо контрольні перевірки виробництва і продуктів, на упаковці яких ви бачите «Добрий знак». Також у нас працює «гаряча лінія» », – робить висновок Дмитро Кицай.

Зараз продукція з «Добрий знаком» представлена ​​в восьми категоріях: молочна продукція, кисло-молочна продукція, рослинно-вершкові суміші, закваски бактеріальні сухі, морозиво, снеки, мінеральна вода, дріжджі.




Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ