РЕЗУЛЬТАТИ

ПЛАН ПЕРЕВІРОК

ЯК ПЕРЕВІРЯЄМО

Керівник проекту «Добрий знак» Дмитро Кицай розповів, як збільшити поставки товарів в ЄС

0 0

Керівник проекту «Добрий знак» виступив на семінарі-практикумі для власників компаній-виробників харчової промисловості та напоїв, який організувало консалтингове агентство «Сonsulting integrated».

Темою семінару був експорт харчової продукції на ринки ЄС від «А» до «Я». Бізнесмени, які вже досягли успіхів на цьому шляху, ділилися своїм досвідом, щоб інші представники малого і середнього бізнесу дізналися про оптимальні підходи до початку поставок своєї продукції до Європи. «Я гордий тим, що підкинув цю ідею хлопцям з« Сonsulting integrated », – сказав експерт-практик Олег Климчук. – Вийшло дуже якісно з точки зору дискусій і знань, які отримали учасники. Упевнений, що досяг своєї мети – вселив в колег-виробників віру в успіх, запевнив, що немає стандартного маршруту від України до Європи, тому що кожна компанія обирає свій шлях. Вірте в себе, і все у вас вийде, не сподівайтеся на швидке проходження дистанції. Користуйтеся знаннями зовнішніх експертів заради прискорення і оптимізації витрат – таким був лейбмотив мого виступу … »

Виступив в рамках семінару і керівник позаефірних проекту каналу СТБ «Добрий знак». Дмитро Кицай заявив: «Новий інноваційний проект від каналу СТБ« Добрий Знак »може допомогти українським виробникам збільшити продажі в Україні. І завдяки перевірці безпеки і якості продуктів в кращих лабораторіях Європи, допоможе стати орієнтиром виходу на ринки Європи ».




Зареєструйтесь

Увійти, використавши ваші дані

Забули пароль?

Відновлення паролю

ВГОРУ